emode serwis

To narzędzie dedykowane dla serwisów, firm prowadzącyh działalność usługowa-naprawczą, punktów reklamacyjnych - udostępnia klientowi panel z podglądem informacji o prowadzonych działaniach serwisowych.

Dostępne jest w trzech wersjach - base, standard, premium

zobacz demo »

Wersja CRM + serwis + terminarz
login: admin
hasło: admin

base

Funkcjonalności
  • zarządzanie klientami
  • obsługa faktur - wydruk, pobieranie formatu PDF, powiadamianie pocztą o zaległych płatnościach
  • obsługa serwisu - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych, powiadamianie pocztą o zmianie statusu, drukowanie
  • obsługa prac - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych
  • gromadzenie plików - dokumentów, zdjęć, multimediów
  • mailing - masowa wysyłka poczty do wybranych odbiorców
  • panel administracyjny dla klienta
zobacz cennik »

-

standard

Funkcjonalności
  • zarządzanie klientami
  • obsługa faktur - wydruk, pobieranie formatu PDF
  • obsługa serwisu - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych, powiadamianie pocztą o zmianie statusu, drukowanie
  • obsługa prac - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych
  • gromadzenie plików - dokumentów, zdjęć, multimediów
  • panel administracyjny dla klienta
  • administratorzy - przydzielanie pracownikom kont (administrator, menedżer, pracownik)
  • moduł wewnętrznej poczty - wymiana informacji z klientami oraz innych administratorami wraz z przesyłaniem załączników, powiadamianie pocztą o nowych wiadomościach
  • mailing - masowa wysyłka poczty do wybranych odbiorców
zobacz cennik »

premium

Funkcjonalności
  • obsługa faktur - wydruk, pobieranie formatu PDF, powiadamianie pocztą o zaległych płatnościach
  • obsługa serwisu - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych, powiadamianie pocztą o zmianie statusu, drukowanie
  • obsługa prac - pliki prywatne i publiczne, publikacja danych
  • gromadzenie plików - dokumentów, zdjęć, multimediów
  • panel administracyjny dla klienta
  • administratorzy - przydzielanie pracownikom kont (administrator, menedżer, pracownik)
  • moduł wewnętrznej poczty - wymiana informacji z klientami oraz innych administratorami wraz z przesyłaniem załączników, powiadamianie pocztą o nowych wiadomościach
  • mailing - masowa wysyłka poczty do wybranych odbiorców
  • terminarz zadań
  • kalendarz wraz z szybkim dodawaniem i zmianą terminu zadań techniką drag&drop
zobacz cennik »

emode CRM

zobacz »

emode terminarz

zobacz »
× strona główna opis galeria cennik kontakt